Kuvaus
Tämä verkkokurssi sopii erityisesti sinulle, jos
- Olet joskus miettinyt, että haluat tehdä myyntiä ilman, että se tuntuu tuputtamiselta.
- Haluat tehdä myyntityötä ihmislähtöisesti ja lähestyä koko myyntitilannetta pyrkien vastaamaan asiakkaan syvimpiin tarpeisiin.
- Haluat ymmärtää myyntityön peruselementtejä ja kehittää itseäsi ottamalla ensin perusteet haltuun.
Tällä verkkokurssilla opetan sinulle:
- Millaisia erilaisia kuluttajia on ja miksi se on tärkeää oppia tunnistamaan eroavaisuudet.
- Millaiset eri tekijät vaikuttavat lopputulokseen, eli myyntiin, ja mihin niistä voit vaikuttaa.
- Kuinka kilpailukentän ja -edun ymmärtäminen vaikuttaa tunneälykkään myyntityöhön ja miksi sinun myyjänä on tärkeää tiedostaa ja hyödyntää nämä elementit.
- Mikä on ostoprosessi ja kuinka se vaikuttaa asiakaskokemustunteiden luomiseen aina uudestaan ja uudestaan.
- Miksi asiakkaan pitäminen myyntityön keskiössä on tärkeää ja kuinka se vaikuttaa asiakaskokemustunteeseen.
Verkkokurssin sisältö:
- Itsenäisesti opiskeltavia verkkoluentoja.
- Ladattava materiaali.
- Viikottaiset kyselytunnit.
- 3 ryhmätuntia.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.