Myynnin psykologia

89,90  /kpl

Tämä tuote sisältää 1 vuoden käyttöaikaa. Voit sen aikana käyttää kaikkea aikaisemmin ostamaasi sisältöä

Jotta myyjän olisi mahdollista tehdä myyntiä parhaalla mahdollisella tavalla, tulee hänen ymmärtää myymisen psykologiset puolet: miksi me kulutetaan niin kuin me kulutetaan, miten myyntitilannetta kannattaa lähestyä, jotta asiakas kokisi olevansa tilanteen keskiössä sekä millaiset asiat vaikuttavat halutun lopputuloksen, eli myynnin, saavuttamiseen?

Onko sinulla sisältökoodi? Klikkaa tästä!
Osasto:

Kuvaus

Myynnin psykologia -valmennus auttavat myyjiäsi ymmärtämään niitä asioita ja ilmiöitä, jotka ovat kirjoitettu myyntityön sydämeen, kuten kohtaamiseen, ihmistuntemukseen sekä työkentän ymmärtämiseen. koska kyse on niin paljon monimutkaisemmasta asiasta kuin vain tuotteen tarjoamisesta asiakkaalle.

Valmennuksessa käsittelemme seuraavat osa-alueet sekä niiden vaikutusta myyntiin:

  • Maslowin tarvehierarkia
  • Erilaiset kuluttajatyypit
  • Kilpailukenttä ja -edut
  • Ostoprosessi
  • Tulokseen vaikuttavat tekjät
  • Mitä asiakas haluaa myyntitilanteessa?
  • Asiakas myynnin keskiössä
  • Myyntityö & persoona
  • Hyvä asiakaspalvelijan sekä hyvän myyjän ero
  • Nonverbaalinen viestintä

Kurssilla puhutaan myyntitilanteista B2C -esimerkkien kautta, vaikka samat säännöt pätevät B2B-myynnissäkin.

Yritys pyydäthän tarjousta:

satu.tuulia.leinonen@gmail.com

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Myynnin psykologia”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *